Thursday, August 02, 2007

! شارلاتانیسم؛ تا چشم کار میکند


8 مرداد 1386- 30 ژوئیه 2007

آخوند اسلامی، نه فقط مظهر بیرحمی و آدمکشی و تجسم ضدانسانی ترین صفات حیوانی، بلکه بویژه، افراطی ترین نمونه عوامفریبی و شارلاتانیسم در جهان معاصر است. کسی که حتی یکبار با جانوری بنام آخوند اسلامی سر و کار داشته، ریاکاری و پستی و نکبت این مرتجع دوآتشه را فوراً در اولین نگاه و کلام او لمس کرده است. سابقه سراسر جنایت و درنده خویی این استفراغ همه تاریخ بشر، طی 28 سال وحشیگری آن، چنان است، که در معنای واقعی، کلمات قادر به توصیف آن نیستند.

اخیراً یک فیلم ویدئویی در اینترنت منتشر شده است که یک آخوند وحشی را در حال روضه خوانی به زبان انگلیسی نشان میدهد! او همه اداها و حالات و حرکات چندش آور یک روضه خوان حرفه ای را به روی صحنه میآورد و گریه میکند و میگریاند؛ همه این کارها را اما او به زبان انگلیسی انجام میدهد! انزجار آور اینکه، مشتی کلاش و بسیجی و بازاری و تیرخلاص زن هم، کاملاً قابل مقایسه با موجودات شبه انسان، که ظاهری نظیر " مردم" دارند، در اثر روضه انگلیسی این مزور افسار گسیخته، چنان متأثر میشوند که به سر و سم خود کوبیده و کاملاً طبیعی، به انگلیسی گریه و زاری سر میدهند!

دیدن چنین صحنه ای را باید قبل از همه به " شخصیت " های بی شخصیت جبهه ملی خائن و به نهضت آزادی رذل و " دکتر" و " مهندس" های آخوند صفت آنها، به حزب توده پلید و " جامعه شناس" و " مورخ " و " شعرای" آن، و به اکثریتی جانی و " روشنفکران" پرسابقه و " دگراندیش" آن توصیه کرد. آنها باید ببینند، که برای چه موجودات بی مقداری، دفتر دستک و دولت و اداره و سپاه پاسداران تأسیس کرده و شمشیر چه کسانی را برای قتل عام گروه گروه جوانان 16 ساله تیز میکردند؟

تماشای این صحنه ها بقدر کافی نفرت انگیز است، اما عذاب آور تر اینکه، هزینه مالی آن را مستقیماً از ثروتهای جامعه، قبل از همه، درآمدهای نفتی میپردازند. در کشوری که دهها میلیون نفر از مردم، زیر خط فقر زندگی میکنند، بکمک میدان تیر و چوبه های دار، میلیاردها تومان ثروت کشور صرف چنین نمایشات چندش آوری میگردد.

نشانی ویدوئوی تهوع آور مورد بحث در اینجاست:

عنوان: (Majlis Shahadat Imam Ali (as
http://www.youtube.com/watch?v=nFuZ9yORYkQ
------------------------------------
توضیحات از وبلاگ جمهوری شورایی

- سایت " دیدگاه" ( نزدیک به سازمان مجاهدین) همین ویدوئو را در انتهای صفحه اول این سایت منتشر کرده است. در مقابل صحنه اول ویدوئوی مذکور، عبارت زیر از سوی مسئولین این سایت نقش بسته است:

" وقتی رنج حسین و یارانش به بازی گرفته میشود "

بفرما! اینهم از غلظت " سکولاریسم" مجاهدین، آنهم جناح مدرن و مثلاً منتقد آن!

سایت مدعی دموکراسی و مدرنیسم، از این ناراحت نیست که در این نمونه تا چه میزان عوامفریبی مذهبی و دنائت نهفته است. او فقط ناراحت است، چرا " رنج حسین و یارانش" به بازی گرفته میشود! حسین کیست و رنج حسین کدام است، آقای مجاهد سکولار!؟ در کشور تو طی همین چند سال اخیر، دهها هزار نفر را مثل مرغ سر بریدند، تو هنوز از " رنج حسین و یارانش"، جمعی شیخ و خان سلطه گر و بدوی که دور سلف خمینی جانی جمع شده بودند، عذاب میکشی و خود را موظف به حفظ سنت احترام به آنها میدانی؟ در جنگ دوم جهانی، فقط 6 میلیون انسان را در کوره های آدم سوزی ذوب کرده، از چربی بدنشان، صابون تولید کرده، در قفسه های فروشگاههای کاملاً معمولی قرار دادند و به شهروندان " متمدن" فروختند! نازیهای بربرمنش بورژوازی آلمان، بیش از 20 میلیون نفر از مردم اتحاد شوروی، قبل از همه غیرنظامیان و کودکان و زنان را سلاخی کردند، و مجاهد "سکولار" هنوز در " رنج حسین و یارانش" اندوهگین است. ایراد کار این آخوند الدنگ، " بازی " با " رنج" کسی نیست. چه بسا " بازی " با سلطه گران جدید و قدیم، بخودی خود قابل ایراد نیست. اما او تجسم تام و تمام دروغ و ریاکاری و پستی است که هم اینک 80 میلیون ایرانی، در داخل و خارج آن را هم باید تحمل کنند و هم هزینه مالی آن را تقبل کنند.

مجاهدین، حتی " بهترین" آنها در نمونه بالا، هنوز هم بر این نظر هستند که: اسلام خوب است، اما رژیم به آن عمل نمیکند! آنها از رژیم گورهای دسته جمعی میخواهند: " با رنج حسین و یارانش بازی" نکند! خوب نیست، به آنها توهین میشود! در حالی که امروزه هر عابر پیاده ای میداند، حکومت اسلامی در ایران، همان حکومت محمد تاجر، این راهزن و قاتل دهها هزار انسان در 1400 سال قبل است و جنایات این رژیم هم بی کم و کاست، ناشی از عمل به آموزشهای این دین سراپا ضد بشری است. اگر حکومت اسلامی در جهان کنونی، حکومت جنایت و ریاکاری و دروغ و بیگانگی با حقوق انسان، یعنی به همین صورت موجود آن نباشد، در اینصورت، کل آموزشها و شناخت مدرن از عقل و " عقلانیت" دود میشود و به هوا میرود. معلوم نیست، اگر مذهب، آنهم نوع بربرمنش آن، دارای عنصری از عقلانیت میبود، دیگر چه نیازی به سکولاریسم و فلسفه مدرن و نظریات نافی مذهب و مدافع حقوق انسان میبود؟ عقل و شعور و دموکراسی و سوسیالیسم، تماماً از نفی مذهب و معجزه و خدا و پیغمبر و شیطان ناشی میگردند. حکومت اسلامی عصر محمد تاجر، همین ماشین سلاخی بوده، که هم اکنون بختک" مدرن" تر آن حتی، نفس مردم را بریده است. "رنج حسین و یارانش" هم بهیچوجه از " رنج " خمینی و " یارانش"، در دوره رقابتهای ارتجاعی با رژیم سلطنتی، نمیتواند متفاوت بوده باشد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ