Sunday, May 28, 2006

اعتراض علیه جنایات رژیم اسلامی در آذربایجان و بلوچستان


!فعالین کارگری و دانشجویی، زنان آزادیخواه، مدافعین حقوق شهروندی

جنایات رژیم اسلامی در آذربایجان همچنین در بلوچستان، نقض حقوق اولیه انسانی و جنایتی علیه همه مردم ایران است. رژیم اسلامی، این تجسم بربریت عریان، این جناح راست رژیم هیتلری و یکی از ضد انسانی ترین حکومتها در طول تاریخ ایران، نباید با دست باز همچنان قتل عام کند و زندگی را بیش از این که هست، به جهنم مبدل سازد. شرایط داخلی و جهانی برای مقابله با این ماشین آدم کشی تغییر کرده است. بهر وسیله ای که برایتان ممکن است، در برابر توحش افسار گسیخته این رژیم ضد انسانی علیه مردم جامعه خود، علیه دوستان، بستگان، همشهریان و همکاران خود، اعتراض کنید!

در روزهای اخیر یکی از ارگانهای رسمی این رژیم وحشی، آشکارا و کاملاً هدفمند، دهها میلیون نفر از شهروندان کشور را با حیوان و حشره مقایسه کرده، ضد انسانی تر از آن، سرکوب خشن علیه آنها را، صرفاً بدلیل صحبت به زبان مادری خود، توصیه میکند. اعتراضات بحق مردم در این رابطه، که در هر کشوری عادی است و چه بسا به سقوط یک دولت منجر میگردد، در این رژیم پلید اما، با گلوله و مرگ پاسخ گرفته است. در همین حال مردم محروم سیستان و بلوچستان، به یکباره مورد تهاجم بیش از 20 هزار نفر نیروی هار و سرکوبگر این رژیم درنده خو قرار گرفته، باز هم به قعر فقر و بدبختی و مرگ و نیستی، پرتاب میشوند. توسل برخی از مخالفین این رژیم ددمنش به اقدامات مسلحانه کور در بلوچستان، قبل از هر چیز از شرایط استیصال ناشی از سلطه ماشین آدم کشی رژیم اسلامی ناشی میگردد.

تظاهرات مردم در آذربایجان و تهران، از نفرت عمومی جامعه از رژیم اسلامی و تبهکاریهای آن طی 27 سال بربرمنشی، سرچشمه میگیرد. تبلیغات برخی گروههای ارتجاعی در این میان، آنهم عمدتاً در خارج از کشور که شعارهای قومی مطرح نموده اند، نباید کسی را ذره ای در ماهیت دموکراتیک اعتراضات مردم تبریز و سایر شهرهای آذربایجان، دچار تردید سازد. اصل اعتراض مردم، اعتراض علیه یک رژیم ضد دموکراتیک، ضد کمونیست و دشمن بدیهی ترین حقوق مردم است. در آذربایجان که مرکز و منشاء سوسیال دموکراسی انقلابی ایران است، جریانهای قومی با همه شعارهای نفرت انگیزی که سر میدهند، قادر به تسلط بر شعور و آگاهی مردم نبوده، شانسی برای ابراز وجود جدی نخواهند داشت. خود-آگاهی سیاسی مردم آذربایجان با الگوهای برجسته خود، حیدر عمواغلی، ستارخان، پیشه وری و صمد بهرنگی، هرگز به سطح بدویت سیاسی دسته جات قومی، که در قرن بیست و یکم به شاهان آدمخوار عصر بربریت چنگ زده اند، سقوط نخواهد کرد.
*** *** ***
سرنگونی رژیم تروراسلامی - اعلام آزادیهای عمومی - فراخوان کنگره شوراها

- کنگره شوراها، یک کنگره عمومی است که در لحظات سرنگونی رژیم اسلامی، از تجمع نماینده گان شوراها، سندیکاها و اتحادیه ها، کمیته ها، نهادها و ارگانهای صنفی و دموکراتیک همه اقشار و طبقات سهیم در سرنگونی رژیم اسلامی، در داخل کشور تشکیل میگردد. این کنگره، از قدرت گیری سازمان مجاهدین و سلطنت طلبان، بمثابه جریانات سرکوبگر و ارتجاعی ممانعت بعمل آورده، راه سوء استفاده از خلاء قدرت برای شروع کشمکشهای قومی، توسل به تخریب و انتقام جویی را سد نموده، خطوط کلی نظام سیاسی آتی را روشن ساخته، موعد انتخابات ارگانهای دائمی در کشور را معین میکند.
----------------------------------------------
وبلاگ جمهوری شورایی، 7 خرداد 1384- 28 مه 2006

www.j-shoraii.blogspot.com www.kapital.blogfa.com
damawand58@yahoo.com