Sunday, April 15, 2007

! موج بزرگ



27 فروردین 1386- 16 آوریل 2007

مقاومت معلمان مبارز علیه سرکوبگری رژیم ترور، ابعادی سراسری بخود گرفته است. پیش از این در تاریخ 10 فروردین، " شورای هماهنگی تشکلهای صنفی معلمان"، سازمان صنفی سراسری، مستقل و پرنفوذ معلمان، با صدور اطلاعیه ای از معلمان کشور خواسته بود، روزهای 26 و 27 فروردین از حضور در کلاسهای درس خودداری کنند. بنا به اخبار موثق و نزدیک به تشکلهای مستقل معلمان، استقبال از این فراخوان بیسابقه بود. اعتصاب روز یکشنبه 26 فروردین، علیرغم فشارها، تهدیدها و ترفندهای فریبکارانه عوامل رژیم اسلامی با موفقیت انجام گرفته، بخش اعظم مدارس کشور را به تعطیلی کشاند.

مأمورین رژیم اسلامی برای سد کردن امواج رشد یابنده اعتراضات معلمان کشور، دست به سرکوب خشن و خیابانی زده، هم اینک، نزدیک به 15 نفر از فعالین معلم در تهران، کرمان، همدان و یکی از شهرهای استان اصفهان*1، در زندان بسر میبرند.

مبارزات کنونی معلمان، در کنار مقاومت کارگران، زنان و دانشجویان علیه سرکوب و آدم ربایی، اخراج و تعلیق و احضار، روزهای اول ماه امسال را به روزهای مصاف علنی توده های تحت ستم علیه رژیم اسلامی، مبدل ساخته است. بدون تردید، دستاوردهای جهش اول ماه مه سال 1386، به پیدایش هر چه بیشتر تشکلهای مستقل کارگران، زنان، دانشجویان و دانش آموزان منجر خواهد گشت.

!زنده باد اول ماه مه 1386
!زنده باد جبهه کار و آزادی

www.j-shoraii.blogspot.com
-------------------------------------------
*1- از سوی رژِیم اسلامی، این شهر به شیوه ای ضد دموکراتیک و برای ارعاب مردم، به نام خمینی جنایتکار نامگذاری شده است.