Thursday, August 03, 2006

! خطر اعدام 10 نفر از شهروندان عرب


رژیم سرکوبگر اسلامی، در پی دست زدن به جنایتی دیگر، علیه شهروندان عرب کشور است. یکی از بیدادگاههای رژیم اسلامی در شهر اهواز، با صدور حکم اعدام برای 10 نفر از بازداشت شده گان بمب گذاریهای اواخر خرداد ماه سال گذشته، قصد ارتکاب این آدمکشی عریان، با هدف تشدید فضای ترس وارعاب در منطقه و کشور را دارد. این در حالی است که بنا به اعلام یکی از اصلاح طلبان حکومتی*1، محکوم شده گان، ارتباطی با بمب گذاریهای مورد بحث نداشته اند؛ صرفنظر از اینکه انفجارات موضوع محاکمه نیز، بعنوان واکنشی ناشی از استیصال مردم در برابر جنایات رژیم، انجام گرفته است. زندانیان که بعد از ماهها بازداشت در سلول انفرادی، بدون ملاقات با اعضاء خانواده، و با وکلای مدافع خود تنها در روزهای آخر صدور حکم روبرو شده اند، تماماً جوانانی از خانواده های محروم اهوازی هستند. بازداشت شده گان به جمعی 19 نفره از زندانیان سیاسی تعلق داشته، که 8 نفر از آنان نیز به زندانهای طولانی مدت از 10 تا 20 سال، محکوم گردیده اند. در ماه اسفند سال گذشته دو نفر از دستگیر شده گان مربوط به پرونده فوق همچنین، بنامهای علی عفراوی و مهدی ناصری، به شیوه ای ضد انسانی، در ملاء عام در شهر اهواز به دار آویخته شدند.

اسامی زندانیان سیاسی که هم اینک در معرض خطر فوری اعدام قرار دارند، بقرار زیر است:

1. ریسان سواری، معلم- متولد 1975

2. زامل باوی فرزند حاج سالم- متولد 1978

3. عبدالرضا نواصری- متولد 1974

نامبرده، برادر زندانی سیاسی مهدی نواصری است، که در تاریخ 02.03.2006 بدست دژخیمان رژیم اسلامی در شهر اهواز، بدار آویخته شد.

4. حمزه سواری فرزند لفته

5. علی فرزند عبدالنبی حلفی

6. عبدالامام فرزند محمد زائری

7. جعفرسواری

8. ناظم فرزند سبکان بریهی

9. عبدالزهرا فرزند خزعل اهلیجی

10. یحیی فرزند منصورالنا
-----------------------------
توضیحات

1* نامه اصلاح طلب حکومتی، عماد الدین باقی در این نشانی: http://www.kare-online.org/yaddasht/saf16.htm
*** *** ***
www.j-shoraii.blogspot.com damawand58@yahoo.com
اکبر تک دهقان، 12 مرداد 1385- 3 اوت 2006

سرنگونی رژیم ترور اسلامی - اعلام آزادیهای عمومی - فراخوان کنگره شوراها

کنگره شوراها یک کنگره عمومی است که در لحظات سرنگونی رژیم اسلامی، از تجمع نماینده گان شوراها، سندیکاها و اتحادیه ها، کمیته ها، نهادها و ارگانهای صنفی و دموکراتیک همه اقشار و طبقات سهیم در سرنگونی رژیم اسلامی، در داخل کشور تشکیل میگردد. این کنگره، از قدرت گیری سازمان مجاهدین و سلطنت طلبان، بمثابه جریانات ارتجاعی و سرکوبگر ممانعت بعمل آورده، راه سوء استفاده از خلاء قدرت برای شروع کشمکشهای قومی، توسل به تخریب و انتقام جویی را سد نموده، خطوط کلی نظام سیاسی آتی را روشن ساخته، موعد انتخابات ارگانهای دائمی در کشور را معین میکند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ