Tuesday, October 03, 2006

اعتراض علیه سرکوب مخالفین دخالت دین در دولت


رژیم جنایتکار اسلامی، در هفته ها و روزهای اخیر، دست به تشدید سرکوب همه جانبه مردم، قبل از همه کارگران، دانشجویان و زنان، در سراسر کشور زده است. در ادامه این لشگرکشی علیه هر صدای مخالفی، روحانی غیر سیاسی آقای حسین کاظمینی بروجردی و همکاران ایشان، بدون هیچ دلیلی، در محل کار و سکونت خود در تهران، مورد تهاجم واقع شده، دهها نفر از نزدیکان و اعضاء خانواده شهروند نامبرده، به بند کشیده شده، تحت شکنجه های ضد انسانی قرار گرفته اند. آقای کاظمینی بروجردی، مواضعی صریحاً علیه دخالت دین در دولت اتخاذ نموده، هرگز به جانبدارای از رژیم ترور اسلامی، نپرداخته اند. بلکه نظیر آخرین اطلاعیه خود، آن را یک رژیم زورگو، مروج تبعیض و بی عدالتی و کشتار مردم ایران، معرفی نموده اند.

در این میان، زندانی سیاسی سابق و فعال دانشجویی، کیانوش سنجری، بر اساس اطلاعات موثق، آمار دستگیرشده گان از بستگان و همکاران آقای بروجردی را، منتشر نموده اند. در اطلاعیه صادره از سوی آقای سنجری، بتاریخ 9 مهرماه 1385، با ذکر نام بازداشت شده گان، از دستگیری بیش از 114 نفر از دوستان و همکاران آقای بروجردی، تا عصر روز یکشنبه 9 مهر ماه گزارش شده، و نام بازداشت شده گان شناخته شده نیز، درج گردیده است.

رژیم بربرمنش حاکم، 70 میلیون نفر مردم ایران را به گروگان گرفته، نظیر دسته ای اشغالگر در عصر حجر، کمترین حقی را برای شهروندانی که در سرزمین مادری خود زندگی میکنند، برسمیت نمیشناسد. اضافه بر اینهمه تبهکاری، حق شهروندانی را که خود روحانی بوده، با دخالت دین در دولت مخالفت نموده، با خشونت تمام زیر پا گذارده، آنها را در روز روشن مورد حمله قرار داده، تحت سرکوب و شکنجه های غیر انسانی قرار میدهد.

آقای کاظمینی بروجردی، نظیر هر شهروند این کشور، باید از حق زندگی صلح آمیز، آزادی نظر و بیان عقیده برخوردار گشته، از تعرض دسته جات آدم کش این رژیم تروریست و راهزن، مصون بماند. اکثریت مردم ایران، ضمن مخالفت با دخالت دین در حکومت، از آزادی مذاهب و عقاید دفاع نموده، سرکوبگری این رژِیم افسار گسیخته و دشمن همه اقشار دموکراتیک را، علیه حقوق اولیه مردم، محکوم میکنند.

شهروند تحت تهاجم آقای بروجردی در آخرین اطلاعیه خود، از مجامع بین المللی، قبل از همه، جمعیت دیده بان حقوق بشر و سازمان عفو بین الملل درخواست نموده، با گذراندن قطعنامه ای، از حق او و شهروندان همفکر ایشان، در باور به مذهب غیر سیاسی، دفاع نمایند. روشن است، درخواست مطرح شده، یک مطالبه اولیه و دموکراتیک بوده، سازمانهای مدافع حقوق بشر، بر اساس موازین خود، باید نسبت به آن واکنش نشان دهند. مجامع بین المللی در عین حال، باید نسبت به بازداشت دهها نفر از مردم تهران، صرفاً به دلیل دوستی و یا رابطه با روحانی نامبرده، اعتراض نموده، خواستار آزادی فوری بازداشت شده گان، و پایان هر گونه اعمال فشار و تهاجم، به محل سکونت و کار آقای بروجردی گردند.

اکبر تک دهقان
10 مهر ماه 1385- 2 اکتبر 2006

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
www.j-shoraii.blogspot.com damawand158@yahoo.de
www.kapital.blogfa.com www.behkish.blogfa.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رونوشت به:

1- سازمان دیده بان حقوق بشر
2- سازمان عفو بین الملل
3- رادیو بی بی سی
4- رادیو صدای آلمان
5- سایت اینترنتی بروسکه
www.hemid.com
6- سایت اینترنتی تشکل بین المللی نجات ایرانیان ( S0S ایران)
http://www.iransos.com
7-منتشرکننده لیست بازداشت شده گان در تهاجم مأموران رژیم، آقای کیانوش سنجری
ksanjari@gmail.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ