Friday, March 17, 2006

! پرستو به بازگشت، زد نغمه امید


!بهاران خجسته باد

سالی از تلاش و مبارزه، سالی از پیشروی و عقب نشینی، سالی از امیدها و آرزوها، به سر رسید. مردمی که به سختی و مقاومت عادت کرده اند، زیر بار عذاب ناشی از تحمل درنده خویی یک رژیم سراپا بربرمنش، از پای درنیامدند و به خانه های خود نرفتند. چنین مردمی مطمئناً شایسته آزادی و زندگی در جامعه ای در شأن بشریت پیشرو در این قرن هستند.

سال جدید نه فقط سال امیدها و استقامتهای طولانی تر، بلکه دوره کشمکشهای ارتجاعی تر دشمنان مردم، در رقابت برای سلطه بر سرنوشت کشور را بدنبال خواهد آورد. هر چه جامعه بر این خطر و نتایج هولناک ناشی از یک تهاجم امپریالیستی آگاه تر شود، بهمان میزان به ضرورت برچیدن این رژیم پلید، هر چه بیشتر پی خواهد برد. حکومت اسلامی نه فقط هیولایی است که 27 سال جز تبهکاری و جنایت از آن سر نزده است، بلکه آن نیروی مخوفی است که حتی از کشاندن کشور به پرتگاه دهشتناک یک جنگ هسته ای نیز، ابایی نخواهد داشت.

آغاز سال جدید باید یاد آوری قهرمانیهای جانباختگان مبارزات مردم ایران را، نه فقط به ارج گذاری بر مقاومت بزرگ آنان، بلکه به امر تجربه گیری از جسارت و انقلابی گری نسل پیشتاز انقلاب بهمن، ارتقاء دهد. مردمی که بپا میخیزند، مردمی که در مسیر رویارویی با خطرات بزرگتری گام مینهند، بیش از همیشه به تقویت و تحکیم روح مبارزه و فداکاری نیازمندند. انبوه جانباختگانی که انقلاب بهمن را آغاز نموده و با تمام توان، تا آخرین لحظه حیات خود، آن را ادامه دادند، به این منش و کاراکتر پیشرو ترین انسانهای تاریخ بشر، مسلح بودند. زندگی آنها، آکنده از شجاعت تسلیم نشدن به ستمگری و سلطه این رژیم جنایتکار، و بیان عالی ترین خصائلی بود که برای انسان امروزی قابل تصور است.
*** *** ***
وبلاگ جمهوری شورایی، 26 اسفند 1384 - 17 مارس 2006
damawand58@yahoo.com www.j-shoraii.blogspot.com