Friday, August 10, 2007

نیروی انتظامی": این جانیان افسار گسیخته


19مرداد 1386- 10 اوت 2007

یورش عناصر درنده خو و منفور موسوم به " نیروی انتظامی" به مردم بیگناه، بر فضای سیاسی کشور مسلط شده است. این بازوی بیرحمی و جنایت علنی رژیم اسلامی، تحت ریاست یکی از قاتلان اصلی هزاران زندانی سیاسی در دهه 60 قرار دارد که هم اکنون با عنوان " وزیر کشور"، خونریزی و ددمنشی دوره گذشته را با شدت و حدت ادامه میدهد.

در جدیدترین خبر، دختر جوانی در اتوموبیل از سوی عناصر آدمکش " نیروی انتظامی" مورد شلیک واقع شده، هم اینک مواجه با خطر مرگ و در بیمارستان بستری است. همچنین جوانی در شهرک اکباتان تهران، از سوی مأموران رژیم از طریق شلیک گلوله به قتل رسیده است. حداقل 6 مورد شلیک به جوانان در حال حرکت با اتوموبیل در ماهها و هفته های اخیر گزارش شده، که 3 مورد منجر به مرگ فوری شده است. در ماههای گذشته بویژه، چندین نفر، از جمله یک دختر 11 ساله، در روز روشن توسط آدمکشان " نیروی انتظامی" در شهر زاهدان به قتل رسیدند. یکی از مقامات منفور در این رژیم در ماه گذشته، از " حق " شلیک به مردم، در صورت عدم توجه به فرمان ساده " ایست" در شهر حمایت کرده، مسلح بودن مأمور جنایتکار خود را به معنی صدور جواز شلیک فوری تفسیر کرده بود.

در خبر دیگری عناصر تبهکار " نیروی انتظامی" به مجلس جشنی در کرج هجوم برده، بیش از 270 دختر و پسر جوان را پس از ضرب و شتم وحشیانه، صرفاً بدلیل برگزاری جشنی برای تفریح و تصمیم به دوستی و آشنایی با یکدیگر، بازداشت کرده اند. چنین اقدامات ضدانسانی، نه فقط حق بدیهی انسانها را به دوستی و رابطه های شخصی با یکدیگر انکار میکند، بلکه آسیب های روحی مهلکی بر روانشناسی جوانان برجای گذاشته، همه عمر از تحقیر و خرد شدن غرور انسانی خود رنج خواهند برد.

" نیروی انتظامی" امروزه به یکه تاز بربرمنشی این رژیم منفور مبدل شده است. آنها در کوچه و خیابان و پارک و جنگل به جوانان و مردم تهاجم میکنند، حتی مانع از تفریحات اولیه، نظیر جمع شدن اعضای خانواده در محیطی در خارج از شهر میگردند. در هفته های گذشته، فردی وابسته به این نیروی فاشیستی به خانواده ای در یکی از مراکز تفریحی اطراف گنبد کاووس تهاجم کرده، آنها را به رعایت " شئونات اسلامی" فوق ارتجاعی خود فرا میخواند. در کشمکش فیزیکی که بدنبال آن پیش میآید، فرد وابسته به این نیروی سرکوب به قتل میرسد. در یکی از روزهای گذشته، مردی که از خود در برابر فرد نیروی انتظامی دفاع کرده بود، در همان محل تفریحی به شیوه جنایتکارانه ای به دار آویخته شد.

تهاجمات علنی و روزمره مأموران رژیم اسلامی به مردم به مرزهای غیرقابل تحملی رسیده است. اپوزیسیون متشکلی از نیروهای انقلابی در داخل وجود ندارد. حتی تاکنون یک تشکل مستقل دانشجویی شکل نگرفته، علیرغم اینکه برخی از مسموم شده گان از سوی طیف شبه چپ ضدفدایی، خود را موظف به توضیح " مبارزه طبقاتی در هزاره سوم" میبینند! در خارج از کشور، آنچه که اپوزیسیون چپ متشکل نام دارد، سرابی بیش نیست. این بویژه، به دسته جات دروغگو، سوءاستفاده چی و بیگانه با وظایف یک سازمان سیاسی چپ که عنوان " فدایی" را حمل میکنند مربوط میگردد. جریانات دیگر چپ در خارج که خود را به دروغ حتی " انقلابی" معرفی میکنند، فعلاً در حال نان خوردن از مارک تجاری " محمود صالحی" هستند.

جنایات رژیم اسلامی و بی سازمانی سیاسی- صنفی جامعه از یک طرف و ادامه رقابتهای منطقه ای و بین المللی از سوی دیگر، در بهترین حالت به شورشهای لحظه ای مردم بجان آمده منجر شده، راه به جایی نخواهند برد. در شرایط بلاتکلیفی همگانی بنا به تجارب متعدد، نیروهای سرکوبگر و قدرتهای بین المللی، از بیشترین امکانات برای کوبیدن مهر خود بر پیشانی تحولات سیاسی برخوردارند.
--------------------
سرنگونی رژیم ترور اسلامی - اعلام آزادیهای عمومی - فراخوان کنگره شوراها
کنگره شوراها یک کنگره عمومی است، که در لحظات سرنگونی رژیم اسلامی، از تجمع نماینده گان شوراها، سندیکاها و اتحادیه ها، کمیته ها، نهادها و ارگانهای صنفی و دموکراتیک همه اقشار و طبقات سهیم در سرنگونی رژیم اسلامی، در داخل کشور تشکیل میگردد. این کنگره، از قدرت گیری سازمان مجاهدین و مدافعین رژیم پهلوی، بمثابه جریانات ارتجاعی و سرکوبگر ممانعت بعمل آورده، راه سوء استفاده از خلاء قدرت برای شروع کشمکشهای قومی، توسل به تخریب و انتقام جویی را سد نموده، خطوط کلی نظام سیاسی آتی را روشن ساخته، موعد انتخابات ارگانهای دائمی در کشور را معین میکند.
--------------------
طرح اولیه قطعنامه هایی برای ارائه به کنگره شوراها
www.toumaj.blogfa.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ