Friday, November 03, 2006

خطاب به خواننده گان مقالات وبلاگهای جمهوری شورایی و بازسازی


نهم آبان 1385- 31 اکتبر 2006

امروزه این دیگر واقعیتی است عریان، که نام و عنوان " فدایی"، نشریه " کار" و "اقلیت"، نظیر یک مارک تجاری مورد سوء استفاده قرار میگیرند. اقدامات و شیوه فعالیت سیاسی عناصر و جریانات منتسب به این اسامی، در رفتار شخصی، تئوری و پراتیک سیاسی، هیچ قرابتی با آنچه مشخصه جریان فدایی است، ندارند. این موجب ایجاد سردرگمی و ابهام در میان مردم شده، راه تجدید سازمان نیروهای جدید متکی برتاریخ سازمان چریکهای فدایی خلق ایران را، دشوارتر ساخته است. مسئول دو وبلاگ بالا، به سهم خود تلاش میکند، حد این تشتت را کاهش داده، ادبیات سیاسی استاندارد و معینی را، جایگزین آشفتگی کنونی در این زمینه سازد. از این رو، از این پس در مطالب وبلاگهای بالا، موارد مورد بحث، در شکلی ثابت ارائه خواهند گشت.

سازمانهای زیر، از طریق نحوه بیان یکسان پایین، نامیده و معرفی خواهند شد:

1- گروه یدی شیشوانی ( موسوم به: " اتحاد فداییان کمونیست ایران" )
---------------------

2- گروه عباس توکل ( موسوم به: " سازمان فداییان- اقلیت" )
---------------------

3- گروه هسته ( موسوم به: " هسته اقلیت " )
---------------------

4- گروه بهرام و یا گروه حسین زهری ( موسوم به: " کمیته خارج سابق" و یا " سازمان چریکهای فدایی خلق ایران" ). در صورت نام بردن از آن در یک مطلب، در زیر نویس، نشانی اینترنتی این گروه، برای اشتباه نشدن با موارد 5 و 6 در همین جدول، درج خواهد شد.
---------------------

5- گروه اشرف دهقانی ( موسوم به: " چریکهای فدایی خلق ایران" – بدون پیشوند "سازمان" ). در صورت نام بردن از آن در یک مطلب، در زیر نویس، نشانی اینترنتی این گروه، برای اشتباه نشدن با موارد 4 و 6 در همین جدول، درج خواهد شد.
--------------------

6- گروه مهدی سامع ( موسوم به: " سازمان چریکهای فدایی خلق ایران " ). در صورت نام بردن از آن در یک مطلب، در زیر نویس، نشانی اینترنتی این گروه، برای اشتباه نشدن با موارد 4 و 5 در همین جدول، درج خواهد شد.
---------------------

7- گروه مصطفی مدنی ( موسوم به: " اتحاد فداییان خلق ایران" ). در صورت نام بردن از آن در یک مطلب، در زیر نویس، نشانی اینترنتی این گروه، برای اشتباه نشدن با مورد 8 در همین جدول، درج خواهد شد.
--------------------

8- گروه نگهدار- طاهری پور ( موسوم به: " سازمان فداییان خلق ایران- اکثریت" ). در صورت نام بردن از آن در یک مطلب، در زیر نویس، نشانی اینترنتی این گروه، برای اشتباه نشدن با مورد 7 در همین جدول، درج خواهد شد.
---------------------
9- نام " سازمان چریکهای فدایی خلق ایران"، بدون هیچ توضیحی، برای نامیدن سازمان اصلی، از سیاهکل تا انشعاب بزرگ اکثریت- اقلیت در سال 1359، بکار خواهد رفت.
----------------------

10- در مطالب این وبلاگها، اصطلاحات " فدایی"، " سازمان فدایی" و یا " سازمان فدایی- اقلیت"، همچنین" فدایی- اقلیت"، بمعنای سازمان چریکهای فدایی خلق ایران تا مقطع انشعاب، و یا سازمان چریکهای فدایی خلق ایران- اقلیت، یعنی بلافاصله بعد از انشعاب بزرگ، بکار خواهند رفت.
-----------------------

11- نام " سازمان چریکهای فدایی خلق ایران- اقلیت"، برای نامیدن جناح اقلیت پس از انشعاب بزرگ، از سال 1359 بکار رفته، به استفاده از همین نام از سوی گروه توکل، پس از انشعابات این جریان در سال 1366، ربطی نخواهد داشت.
------------------------

12- در مطالب این وبلاگها، هرگز اصطلاح " اقلیت " بتنهایی، یا " اقلیتی ها"، و یا "سازمان اقلیت"، و یا " بچه های اقلیت " بکار نخواهند رفت. گروه آقای عباس توکل، تلاش میکند، چنین اصطلاحاتی را نظیر حق انحصاری خود بکار برده، مفهوم معینی را، بنفع خود القاء کند. میتوان با خیال راحت، آنها را با " اقلیت" و " اقلیتی ها" و " سازمان اقلیت" شان، تنها گذاشت.
------------------------

13- در مطالب این وبلاگها، اصطلاح " طیف فدایی" شامل همه جریانات منتسب به "سازمان چریکهای فدایی خلق ایران- اقلیت" که پس از 4 بهمن سال 1364، دچار انشعابات متعددی گشتند، میشود. این اصطلاح، شامل گروه اشرف دهقانی، گروه مهدی سامع و گروه روشنفکری الف- رحیم، که در سالهای گذشته، از سازمان اصلی و یا پس از انشعاب جدا شدند، نمی گردد.
-------------------------

14- در مطالب این وبلاگها، اصطلاح " طیف انقلابی فدایی" شامل همه جناحهای انشعابی از سازمان چریکهای فدایی خلق ایران- اقلیت، پس از 4 بهمن سال 1364، و جناحها و افرادی نظیر گروه اشرف دهقانی میگردد.
-------------------------

15- در مطالب این وبلاگها، اصطلاح " طیف منفردین و فعالین مستقل سازمان چریکهای فدایی خلق ایران- اقلیت"، به گرایشهای مثلاً " متشکل" و افراد منفرد پس از انشعابات بهمن ماه سال 64 به بعد در سازمان بالا، مربوط میشود.
-------------------------
16- در مطالب این وبلاگها، عنوان " منفردین و فعالین مستقل فدایی"، و یا " نیروی اجتماعی فدایی- اقلیت"، به گرایشات و افراد وابسته ونزدیک به تئوری و پراتیک سازمان چریکهای فدایی خلق ایران- اقلیت، اطلاق میگردد.

از این پس در کلیه مطالب دو وبلاگ بالا، همین فرم ثابت بکار رفته، تلاش میشود، به یک روال معمول و تغییرناپذیر تبدیل شود. تا آنجا که به اسامی گروههای سیاسی برمیگردد، در هر مقاله، برای بار اول، نام گروه در هر دو فرم آن، بطور کامل بکار میرود. طی سطور بعدی در مطلب فرضی، فقط بخش اول ( گروه ...)، تکرار میگردد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سرنگونی رژیم ترور اسلامی- اعلام آزادیهای عمومی - فراخوان کنگره شوراها

طرح اولیه قطعنامه هایی برای ارائه به کنگره شوراها
www.behkish.blogfa.com
آرشیو شهریور 1385، در 7 قسمت متوالی.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
www.j-shoraii.blogspot.com damawand158@yahoo.de نشانی جدید ای- میل.
www.kapital.blogfa.com www.behkish.blogfa.com